luni, 11 martie 2013

Bune sau rele nu-s eterne!


Orice lucru care ni se întâmplă are importanţa lui în formarea noastră ca oameni, fie lucruri bune, fie lucruri mai puţin bune. Cred cu tărie că putem învăţa din toate experienţele prin care trecem, deşi uneori este foarte dificil să vedem partea bună a lucrurilor, totuşi dacă am privi în profunzime, am găsi ceva bun chiar şi în cel mai mare rău.
Viaţa frumoasă nu înseamnă absenţa greutăţilor sau a neplăcerilor, viaţa frumoasă înseamnă puterea de a avea o atitudine pozitivă în faţa oricărui lucru şi siguranţa că nici binele şi nici răul din viaţa noastră nu sunt eterne.Ce existenţă monotonă şi plictisitoare am avea dacă nu am cunoaşte ambele extreme!
Nu îi este dat nici unui om mai mult decât poate duce, chiar dacă uneori avem impresia că am ajuns la capătul puterilor. Dacă stăm să ne gândim mai profund, putem să ne amintim ce însemnau "problemele" la vârsta de 7-8 ani: "Doamna învăţătoare ne-a dat de scris 5 rânduri de bastonaşe, nu mai am timp destul să mă joc!", dar desigur, nimeni nu-şi doreşte să rămână la acest stadiu toată viaţa...Aşadar, avem nevoie de lucruri care să ne maturizeze şi aceasta nu se poate face decât dacă apar schimbări în viaţa noastră, iar aceste schimbări aduc cu ele atât lucruri plăcute cât şi lucruri neplăcute.

Atitudinea noastră faţă de problemele ce se ivesc în viaţa de zi cu zi va determina calmul interior pe care îl avem sau nu, dar şi o judecată corectă asupra acţiunilor noastre. Nu uita: nici lucrurile bune şi nici cele rele din viaţă nu sunt eterne!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu